Отстраняване на компютърни Замръзвания / Заключвания (Крашвания)

 

Познато ли ви звучи следното? Вашият компютър работи добре, но изведнъж започна да забива (известено още като замразяване), рестартиране (Крашване), или се изключва спонтанно? Ако знаете много добре за какво говоря , четете нататък! Провеждане на прости стъпки могат да оправят по-голямата част от случаите, който се заключва (крашва).

Проверка на наскоро инсталирания софтуер или хардуер.
Ако крашването се случи, след като сте инсталирали нов хардуер, нова програма, софтуер или нови драйвери, я деинсталирайте и вижте дали проблемът е изчезнал.
Ако не знаете какъв софтуер сте инсталирали наскоро или не знаете какво е причинило крашването, можете да опитате "Възстановяване на системата, което идва с XP. Възстановяване на компютъра към предишно работно състояние. Изпълнете приложението от тук: Start меню -> Programs -> Accessories -> System Tools -> Възстановяване на системата.
При затруднение с испълнението на тези съвети се обърнете към компютърен сервиз.
Пуснете вашата антивирусна програма.9
Едно от първите неща, които трябва да се направи в случай на внезапна lockups (забиване; крашване) е да стартирате вашата антивирусна програма. Проверете вашата антивирусна от сайта на производителя за актуализации. (Това е абсолютно необходимо,  от остарели антивирусни няма да имат никаква полза!) Ако не е инсталиран антивирусен софтуер - или, ако не са налични актуализации – пуснете  антивирусния скенер.

Пуснете някоя програма за премахване на шпионски софуер.
Ако машината ви не е заразен с вируси, все още е възможно тя да има някои вреден рекламен или шпионски софтуер. Изтеглете и пуснете някой добър софтуер за премахване на шпионски програми като AdAware, Spybot S & D или SpywareBlaster. Тези инструменти са превъзходни за предотвратяване на шпионски софтуер и редовно предоставяне на информация. Има вируси които не позволяват да стартирате анти-вирусна програма в този случай само специалист може да ви помогне, в нашия компютърен сервиз ще получите бърза и надеждна помощ.
Проверка за свободно пространство на твърдия диск.
Когато не са намерени вируси, проверете свободно пространство на твърдия диск  C:. Уверете се, че има повече от 20% от свободното пространство на разположение, малкото свободно пространство на твърдия диск може да доведе до произволни lockups.
Проверка за прегряване.
Прегряването е друга известна причина на lockups. Тя може да бъде причинена от проблеми с вентилатора вътре, наслагване на прах, охлаждане или други проблеми. Уверете се, че захранването на вентилатора на процесора работи и е без натрупване на прах. Можете да проверите температурата вътре в кутията, като пуснете дънното наблюдение http://mbm.livewiredev.com
- Уверете се, че температурите са в рамките на предварително зададени ограничения. Бъдете много внимателни, докато почистване вътрешността на компютъра (използвайте пластмасови инструмент с накрайник за вакуум) и не отваряйте захранването когато е под напрежение.
Проверка на твърдия диск.
Проверка на твърдия диск – възможно е неговата логическа структура да е нарушена. За проверка на диск за грешки, щракнете с десния бутон на диск C: иконата "My Computer", изберете "Инструменти" в раздела, проверка на всички
отметки в "Проверка диск опции" поле и натиснете "Провери сега". Следва да ни запита дали желаеме да провери при следващото рестартиране на вашия компютър - отговор "Да" и рестартирайте компютъра. Проверката ще се извърши автоматично след рестартирането, тя може да отнеме известно време, така че бъдете търпеливи. Програмата ще се опита да определи някои проблеми автоматично - все пак, ако на твърдия диск  липсва физически фрагмент, то ще трябва да бъде заменен. Добра идея ще е да пуснете Disk Defragmenter (намира се в менюто "Старт> Програми> Аксесоари> System Tools), за да оптимизирате данни разположени на твърдия диск, за увеличаване на производителността и надеждността. Ако искате всичко това да бъде извършено професионално ни посетете в нашия компютърен сервиз.99
Проверка на паметта.
Понякога произволен lockups може да се дължи на компютърна памет (RAM). Можете да тествате паметта чрез провеждане на Windows диагностика на паметта, която може да бъде изтеглена от Microsoft Online Crash Analysis Ако в паметта са открити проблеми, опитайте да извадите и поставите обратно RAM. Ако тя не работи, трябва да се замени с нова.
Проверка за други хардуерни проблеми (за напреднали потребители).
Други хардуерни проблеми, могат да бъдат диагностицирани чрез провеждане на тестове от хардуера Ultimate Boot CD, които могат да бъдат изтеглени от Ultimate Boot CD - Обзор, обаче, трябва да се използва само, ако знаеш какво правиш - някои програми на компактдиск, могат да бъдат опасни , когато се използва неправомерно (например, някои от тях може да изтрие съдържанието на твърдия диск).
Актуализиране на Windows и драйверите.
Някои lockups могат да бъдат причинени от остарели софтуерни компоненти. Всеки трябва да се увери, че Windows Updates са включени (Control Panel -> "Автоматични актуализации"). Включтеги и забравете - Windows ще си спомни за тях. (Като алтернатива може да искате да стартирате Windows Update: http://windowsupdate.microsoft.com). Също така да сте сигурни, редовно обновявайте всички драйверите Те съдържат корекции на грешки и разрешаване на проблеми със съвместимостта с друг хардуер.

 

Ако неможете да се справите с крашванията на вашия компютър се обърнете към специалисти които ще отсранят вашия проблем бързо и надежднор, независимо дали в нашия компютърен сервиз или на удобно за вас място.




   
© ALLROUNDER